Informacja o możliwości zatrudnienia na zastępstwo w Urzędzie Gminy Ożarowice
Informacja o możliwości zatrudnienia na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika na stanowisku urzędniczym ds. księgowości budżetowej (gmina)
w Urzędzie Gminy Ożarowice ul. Dworcowa 15, 42-625 Ożarowice
I. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie,
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
4. Wykształcenie wyższe o kierunku finanse, rachunkowość, prawo podatkowe, administracyjne,
5. Wymagany co najmniej 3 letni staż pracy w księgowości lub w administracji,
6. Nieposzlakowana opinia,
7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku (oświadczenie).
II. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość ustawy o samorządzie gminnym, o rachunkowości, o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych w zakresie rachunkowości budżetowej.
- Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustaw i rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów związanych z realizacją zadań merytorycznych stanowiska.
- Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku ds. księgowości budżetowej.
- Biegła umiejętność obsługi komputera (Pakietu MS Office).
- Umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonywaną pracę, sumienność, rzetelność, komunikatywność.
- Prawo jazdy kat B.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sporządzenie list płac na podstawie kart wynagrodzeń, wypłacanie wynagrodzeń i świadczeń pracownikom Urzędu, w tym dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń,
- Sporządzanie innych świadczeń pieniężnych wynikających ze stosunku pracy, umów zlecenia umów o dzieło, diet radnych i innych należności pieniężnych,
- Prowadzenie ewidencji wynagrodzeń,
- Sporządzanie dokumentów oraz prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym, PUP i innymi instytucjami,
- Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej w zakresie zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, depozytów oraz środków unijnych,
- Wystawianie faktur VAT, prowadzenie zbiorczego rejestru VAT, sporządzanie deklaracji VAT dla Urzędu Gminy, zbiorczej deklaracji VAT Gminy oraz Jednolitego Pliku Kontrolnego wraz z terminowym wysłaniem do US I MF.
- Prowadzenie analityki do środków trwałych - gruntów wchodzących w skład mienia komunalnego.
- Prowadzenie kart zasiłkowych pracowników Urzędu,
- Prowadzenie rachunkowości organu finansowego budżetu Gminy,
- Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej Urzędu w zakresie objętym planami finansowymi, budżetowymi i pozabudżetowymi, niżej wymienionych kont pomocniczych:
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
- sumy depozytowe,
- wyodrębnione rachunki środków pomocowych,
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych Urzędu oraz sprawozdań budżetowych i finansowych Gminy,
- Sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją projektów współfinansowanych przez Unię Europejską,
- Sprawdzanie pod względem rachunkowym dokumentacji związanej z projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej,
- Terminowego rozliczania i przekazywania dochodów należnych Skarbowi Państwa na rachunek dochodów budżetu państwa,
- Prowadzenie ewidencji kredytów, pożyczek, poręczeń udzielanych przez Gminę oraz zabezpieczeń należytego wykonywania umów oraz kaucji przekazywanych w formie gwarancji ubezpieczeniowych zdeponowanych w Urzędzie Gminy,
- Wykonywanie innych czynności zgodnie z właściwością rzeczową stanowiska pracy,
- Udział w realizacji zadań z zakresu spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w części dotyczącej realizowanych zadań.
IV. Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
1. Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze w budynku Urzędu Gminy (nie ma windy).
2. Pełny wymiar czasu pracy, w tym praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
3. Podpisanie umowy o pracę na zastępstwo zostanie poprzedzone badaniami lekarskimi w zakresie medycyny pracy.
4. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
5. Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 936) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Ożarowice.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia nie przekroczył 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. CV z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
3. Kwestionariusz osobowy.
4. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje,
5. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów.
6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r., poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1260 ze zm.).”.
8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
9. Osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane oraz poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją: „Zatrudnienie na zastępstwo”.
Dokumenty można przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Ożarowice, ul. Dworcowa 15, 42-625 Ożarowice lub złożyć Biurze obsługi klienta Urzędu Gminy pok. nr 11.
Termin składania aplikacji: do dnia 29 listopada 2018 roku do godz. 12.00.
VI. Dodatkowe informacje:
1. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
2. Brak złożenia wszystkich wymaganych dokumentów eliminuje z procesu naboru.
3. Kandydaci spełniający wymogi formalne i dopuszczeni do dalszego etapu naboru o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailem.
4. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Ożarowice.